Zajęcia indywidualne są dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnie wprowadzać w stan relaksu
oraz wprowadzić nawyki higieny psychicznej na stałe do swojego rozkładu dnia.

Skorzystaj z sesji indywidualnej, jeśli:

  • masz problemy z zasypianiem lub cierpisz na bezsenność,
  • masz trudność z wyciszeniem umysłu (tzw. gonitwa myśli),
  • cierpisz na nadwrażliwość bodźców,
  • często doświadczasz obniżonego poziomu nastroju,
  • masz problem z panowaniem nad swoimi emocjami,
  • żyjesz w dużym napięciu emocjonalnym (sytuacja w pracy albo w domu),
  • pomimo odpoczynku często odczuwasz zmęczenie,
  • masz duże obciążenia treningowe,
  • odczuwasz obniżony poziom motywacji,
  • masz trudność w zregenerowaniu się i wypoczywaniem,
  • masz obniżoną odporność i często zapadasz na różnego rodzaju infekcje,
  • czujesz się wypalony, bez braku celu,
  • masz częste bóle głowy, problemy z koncentracją.

Jak wyglądają sesje?

Podczas pierwszego spotkania określamy obszar, czyli co sprawia Ci trudność, i co chcesz zmienić w jakości swojego życia na co dzień. Ustalając cele oraz wstępny plan działania, który dostosowujemy do Twoich oczekiwań oraz potrzeb, omawiamy metody pracy.
Na kolejnych sesjach poznajesz techniki treningu mentalnego, dzięki którym nauczysz się samoregulacji (czyli równowagi między stanami pobudzania i hamowania), aby skutecznie radzić sobie z codziennym napięciem i bezpiecznie je rozładowywać, efektywnie regenerować siły psychofizyczne oraz zwiększyć swój potencjał swojego działania.

Pomiędzy sesjami otrzymujesz ode mnie zadania, nad którymi pracujesz samodzielnie – są to ćwiczenia, które wplatasz w swój harmonogram dnia tak, aby stopniowo kształtować nowe nawyki higieny psychicznej. W trakcie naszej współpracy poznajesz różne techniki pracy ze sobą, aby móc samodzielnie wybrać te, które działają dla Ciebie najlepiej. Swoje obserwacje zapisujesz w dzienniku, który stanowi przede wszystkim dla Ciebie narzędzie samopoznania oraz weryfikacji postępów i kierunku dalszej pracy.

Jakie korzyści możesz osiągnąć?

  • lepsze samopoczucie psychofizyczne,
  • skuteczniejsze radzenie sobie ze stresem i trudnościami dnia codziennego,
  • efektywniejsze radzenie sobie z napięciem fizycznym, emocjonalnym i psychicznym,
  • poprawa jakości snu,
  • zwiększenie poziomu energii do działania,
  • zwiększenie efektywności działania,
  • poprawa poziomu koncentracji,
  • skuteczniejsza regeneracja,
  • poprawa jakości zdrowia,
  • poprawa relacji społecznych.

Pierwsze odczuwalne efekty pojawiają się już po 2 sesjach, jednak, aby efekty się utrwaliły w sposób poprawny i skuteczny zalecam kontynuowanie współpracy przez ok. 8 tygodni.

Terminy spotkań ustalane są indywidualnie. Możliwa jest również praca via Skype.

150zł/55 minut